projekt domu, budowa domu, przebudowa domu, przebudowa mieszkania, remont domu, remont mieszkania, pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót budowlanych

Jak zadbać o napęd do bramy przesuwnej podczas jesienno-zimowych chłodów?

dodano 29.01.2016

Napęd takiej bramy należy konserwować jak każdy inny, najlepiej dwa razy do roku. Mechanizmy jezdne muszą być nasmarowane preparatami typu towot, nigdzie nie powinien zalegać śnieg, błoto czy mokre gnijące liście.

Brama garażowa – skrzydłowa, uchylna, segmentowa czy rolowana?

dodano 26.01.2016

Większość osób budujących dom od podstaw stara się wygospodarować w nim garaż na co najmniej jeden samochód. Problem jednak pojawia się, gdy przychodzi czas wyboru rodzaju bramy garażowej. Omawiamy wady i zalety najczęściej stosowanych bram garażowych.

Jak uniknąć kłopotów z automatyczną bramą, gdy pogoda nie jest sprzyjająca

dodano 23.01.2016

Opady śniegu, deszczu, mróz, potem z kolei odwilż mogą utrudniać prawidłową pracę bramy z automatycznym napędem. Pojawiają się trudności z jej otworzeniem lub zamknięciem, ale niekoniecznie wynikające z awarii automatyki. 

Czym różni się automatyka do bram i do garaży? Czy to te same urządzenia?

dodano 15.01.2016

Niezależnie od tego czy kupujemy zestaw do automatycznego otwierania bramy wjazdowej czy też drzwi garażowych, to każdy z nich musi zawierać napęd (zwany też siłownikiem), centralę sterującą, fotokomórki lub listwy optyczne oraz piloty.

Jak zrobić przydomowe oczko wodne?

dodano 07.01.2016

Oczko wodne przyciąga uwagę i zdobi otoczenie ogrodu. Zapewnia również charakterystyczny mikroklimat w ogrodzie szczególnie w upalne dni letnie. Doradzamy jak samodzielnie można wykonać przydomowe oczko wodne i jakich materiałów należy używać.

Otwieranie bramy automatycznej, gdy zepsuje się pilot lub nie ma zasilania

dodano 07.01.2016

Każda brama wjazdowa i każdy garaż z napędem automatycznym musi być wyposażony w awaryjne mechaniczne otwieranie. Tym bardziej, że kiedy zasilanie bramy automatycznej zostaje z jakiegoś powodu odcięte, ta brama wciąż pozostaje zablokowana.

Jaka podbudowa pod kostkę brukową?

dodano 29.12.2015

Kluczowym elementem każdej nawierzchni przeznaczonej dla ruchu jest podbudowa, czyli warstwa nośna konstrukcji. W przypadku nawierzchni z kostki brukowej (kamiennej lub betonowej) podbudową najczęściej wykonuje się z betonu lub kruszywa.

Kupuj produkt autoryzowany, czyli jak dobrze wybrać napęd FAAC

dodano 28.12.2015

Warto zawsze brać pod uwagę kupno produktów oryginalnych. Jest to szczególnie istotne w przypadku sprzętów, w których jakość wykonania, zastosowane technologie i wszystkie elementy wpływają na prawidłowe działanie urządzeń, takich jak napędy do bram.

Firma FAAC – historia, czyli początek nowego

dodano 21.12.2015

FAAC to włoska firma specjalizująca się w produkcji i instalacji najwyższej klasy urządzeń z zakresu automatyki, kontroli dostępu oraz w kompletnych systemach parkingowych. 

Automatyka do bram wjazdowych – podstawowe elementy

dodano 14.12.2015

Każdy zestaw musi zawierać napęd (siłowniki), centralę sterującą, fotokomórki lub listwy optyczne oraz piloty. Napęd odpowiada za poruszanie skrzydłami bramy, ale sercem każdego systemu automatyki bram i drzwi garażowych jest centrala.

BUDOWA  REMONT I WYKOŃCZENIE  NOWOŚCI RYNKU   PORADY PRAWNE  W ZGODZIE Z NATURĄ  WOKÓŁ DOMU  PISMA I WNIOSKI  WSPÓŁPRACA  REGULAMIN  KONTAKT  MAPA STRONY 
CMS Made Simple v.1.12 Pohnpei2013 - 2017Designed by Drogimex Tomasz Sochacki