Pismo o nadanie nazwy ulicy dla drogi prywatnej
Pismo o nadanie nazwy ulicy dla drogi prywatnej
Nazwę ulicy dla drogi prywatnej nadaje gmina lub urząd miasta na wniosek właściciela działki. Samorząd nie jest uprawiony do samodzielnego wystąpienia z wnioskiem o nadanie nazwy dla drogi, która nie jest drogą publiczną. Omawiamy procedurę uzyskania nazwy ulicy.
Proces nadania nazwy ulicy dla dróg prywatnych
Proces nadania nazwy ulicy dla dróg prywatnych
Proces nadawania nazw ulic dla dróg prywatnych jest złożony i wymaga współpracy z lokalnymi władzami. Zasadniczo każdy właściciel drogi prywatnej, który chce, aby jego droga miała oficjalną nazwę, musi złożyć stosowny wniosek do odpowiedniego urzędu – zazwyczaj jest to Urząd Miasta lub Gminy.
Korzystając ze strony, akceptujesz naszą politykę prywatności i wyrażasz zgodę na zapisywanie cookies.